*دلنوشته های من.*

متن مرتبط با «eshgh zaboon halish nemishe» در سایت *دلنوشته های من.* نوشته شده است

Eshghe man!

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 مرد بودن قـــانـــون دارد!الکے نیستـ !بایـد محکمـ باشے ،متیـن باشے ،یکـ دل باشے و یکـ رنگـ !بایـد با تمامـ توانتـ تکیـﮧ گاهـ شوے !بایـد درد دل بشنوے !آرامش ببخشے !بایـد بغـض هایتـ را بخورے ...بایـد سنگیـن باشے !یاد بگیرے پـدرے کنے !زمیـن بایـد لذتـ ببرد از اینکـﮧ گامهاے تــو را مے پذیرد !و پر رنگـ تر از همـﮧ ے ایـن ها، بایـد مـرد باشے ! xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 ...

    ادامه مطلب
  • Eshgh

  • نیلوبلاگ

    عشقxa0 همین خنده های ساده ی توست وقتی باتمام غصه هایت میخندی تامن از غصه هایم رهاشوم xa0...

    ادامه مطلب