من گـفتهu200d بودم اَزَم جـُدا شـی... دیـوونهu200d میشم نگـو نگـفتی...نگـو نگـفتی...نگـونگـفتی.. گـفتم تو غُــربـت ... با دردوحـَسرت...هـَمـخونهu200d میشم نگـو نگـفتی... نگـو نگـفتی...نگـو نگـفتی بُغـضِت دلیلهu200d دیـونگـیمه... گفـتم نـَبآشی این زِنـدگیـمهu200d نگـو نگـفتی... گـفتی بسـازم... باروزِگـارم...گـفتم مَـحالهu200d طـآقت بیـارم نـگونگـفتی...
*دلنوشته های من.* ...
ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: بارها من گفته بودم, نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 1:45