*دلنوشته های من.*

متن مرتبط با «دلتنگ نیستم نه» در سایت *دلنوشته های من.* نوشته شده است

تنهایی

  • نیلوبلاگ

    Hiç çaresi yokmuş gibixa0مثل کسی که ☚✘ هیچ چاره ای نداره ✘ ☛Mecbur kalanlardan mısınxa0از اونایی هستی که ☚ به ↯ناچار↯ ↺موندن ☛Gitmek zor mu senin içinxa0رفتن برات ❎ سخته ❎ ؟Mevcut duruma alışanlardan mısınxa0از اونایی هستی که ☚ به شرایط موجود ✘↺ عادت ↺✘ میکنن ☛Aşk yok mu sencexa0عشق♥ وجود نداره به نظرت ؟Sevişmek herkesle aynı mı sencexa0عشق♥ بازی با هر ☚ کس☛ ✅ یکیه به نظرت ؟Kalp yok mu sencexa0قلب ♥ وجود نداره به نظرت ؟Hayata üşenenlerden misin sendexa0تو هم از اونایی هستی که ☚ ✖ حوصله زندگی رو ...

    ادامه مطلب
  • دلتنگ نیستم....

  • نیلوبلاگ

    دلتنگ نیستم.... نه برای روزهایی که رفت.... نه برای خاطراتی که گذشت.... اندوهگین نیستم.... برای تمامی اشک هایی که ریختم.... برای تمامی آه هایی که کشیدم.... من هم یاد گرفته هم شانه به بالا بیندازم .... وبگویم به درک.... xa0...

    ادامه مطلب