نه برای روزهایی که رفت....
نه برای خاطراتی که گذشت....
اندوهگین نیستم....
برای تمامی اشک هایی که ریختم....
برای تمامی آه هایی که کشیدم....
من هم یاد گرفته هم شانه به بالا بیندازم ....
وبگویم به درک....

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: دلتنگ نیستم,دلتنگ نیستم نه,دلتنگ نیستم ولی میخواهم بگویم,دلتنگ نيستم,دیگر دلتنگ نیستم,دیگه دلتنگ نیستم,دلتنگ تو نیستم, نویسنده: بازدید: 52