بعد یه مدتی گوشیتم یادت میره
بعد از یه مدتی جای خالیش تو زندگیت دیوونت میکنه
بعد از یه مدتی انقد افسرده میشی که حال و حوصله ی خودتم نداری
بعد از یه مدتی با یاد و خاطراتش فقط زنده ای
بعد از یه مدتی شبا تا صبح اصلا حواست نیس که بیداری و چشمات خیسه
بعد از یه مدتی یادت میره که هنزفری الان خیلی وقته تو گوشته
بعد از یه مدتی دیگه اون دیوونه بازیا و شیطنتای همیشگیتو نداری
بعد از یه مدتی زندگی برات بی هدفه
بعد از یه مدتی دیگه نمیخندی..چیزی نمیگی..تو خودتی
بعد از یه مدتی دیگه اون آدم سابق نیستی

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25