-یه ارزو کن :)

خرید بک لینک
-یه ارزو کن :)
+یه خونه توی یه برج چهل طبقه ای داشته باشم اون واحد چهلمی هم مال من باشه:)
-عه چههه خوب ^_^
+عاره میگن پریدن از اون ارتفاع خعلی جذابه و مرگ حتمی توشه *_*

*دلنوشته های من.* ...

ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 19:16

صفحه بندی