If not, can I ask you again tomorrow?
And the day after tomorrow?
And the day after that?
Coz I’ll be loving you every single day of my life.
میتونم امروز بهت بگم دوستت

دارم ؟؟اگه نه ..میتونم فردا بهت بگم یا پس فردا؟؟یا روزهای بعد؟؟
واسه این که من هر روز از زندگیم تو رو دوست
دارم
M:D
*دلنوشته های من.* ...ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66
ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: eshghe man translation,eshghe man bash,eshghe man farzin,eshghe man ashegham bash,eshghe man kojast,eshghe man pouya,eshghe man bash lyrics,eshghe man bemoon,eshghe man bemoon lyrics,eshghe man meaning, نویسنده: بازدید: 48
همین خنده های ساده ی توست
وقتی باتمام غصه هایت میخندی
تامن از غصه هایم رهاشوم


*دلنوشته های من.* ...
ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: eshghe bi payan,eshgh,eshghe mamnoe,eshgh zaboon halish nemishe,eshgh az no,eshghe zendegim,eshgham,eshghe ejarei,eshghe man,eshghe bi payan farsi, نویسنده: بازدید: 49
![]()
ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66
ما را در سایت *دلنوشته های من.* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52