دلتنگ نیستم.... نه برای روزهایی که رفت.... نه برای خاطراتی که گذشت.... اندوهگین نیستم.... برای تمامی اشک هایی که ریختم.... برای تمامی آه هایی که کشیدم.... من هم یاد گرفته هم شانه به بالا بیندازم .... وبگویم به درک.... xa0...