*دلنوشته های من.*

متن مرتبط با «دیگه دلتنگ نیستم» در سایت *دلنوشته های من.* نوشته شده است

دلتنگ نیستم....

  • نیلوبلاگ

    دلتنگ نیستم.... نه برای روزهایی که رفت.... نه برای خاطراتی که گذشت.... اندوهگین نیستم.... برای تمامی اشک هایی که ریختم.... برای تمامی آه هایی که کشیدم.... من هم یاد گرفته هم شانه به بالا بیندازم .... وبگویم به درک.... xa0...

    ادامه مطلب